Świąteczny plan pracy biura

Godziny otwarcia biura Administratora Fino s.c w okresie świąteczno-noworocznym:

24 grudnia (Wigilia): biuro nieczynne

25-26 grudnia (Boże Narodzenie): biuro nieczynne

27-28 grudnia (sobota, niedziela): biuro nieczynne

29-30 grudnia (poniedziałek,wtorek): biuro czynne w godz. 10:00-16:00

31 grudnia (Sylwester): biuro czynne do godz. 13:00

1 stycznia (Nowy Rok): biuro nieczynne

2 stycznia (piątek): kontakt tylko telefoniczny (tel. 91 812 84 45) i e-mailowy (biuro@fino.gryf.pl lub dt@fino.gryf.pl)

3-4 stycznia (sobota,niedziela): biuro nieczynne

5 stycznia (poniedziałek): biuro czynne w godz. 10:00-16:00

6 stycznia (Święto Trzech Króli): biuro nieczynne

W przypadku pilnych awarii w dniach wolnych od pracy Administratora Fino s.c oraz w weekendy, bardzo prosimy o kontakt z

Pogotowiem Lokatorskim pod numerem telefonu 91 488 09 86

lub

665 888 868 (wyłącznie dla WM Duńska 47,49,51 oraz Grafitowa 31-54 w Mierzynie).