Miesiąc: sierpień 2024

  • -

Fino s.c. – informacja o dniach pracy

Category : Bez kategorii

Szanowni Państwo!
Fino Zarządzanie nieruchomościami s.c informuje, że w dniu 15 sierpnia 2024 r. (czwartek) oraz 16 sierpnia 2024 r. (piątek) biuro administratora przy ulicy Pocztowej 30/10 będzie nieczynne.

W przypadku pilnych awarii, bardzo prosimy o kontakt z Pogotowiem Lokatorskim pod numerem telefonu: 91 488 09 86 (lub 665 888 868 wyłącznie dla WM Duńska 47,49,51)


  • -

WM Grafitowa 18-30 – remont balkonów

Category : Bez kategorii

Fino Zarządzanie nieruchomościami s.c działając jako administrator Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Grafitowej 18-30 w Mierzynie zwraca się z prośbą o złożenie kosztorysu ofertowego na wykonanie generalnego remontu 9szt. balkonów w w/w budynku.

Ofertę należy złożyć do 9 sierpnia 2024 r. (piątek)

SPECYFIKACJA WARUNKÓW DOTYCZĄCYCH OFERTY CENOWEJ NA W/W INWESTYCJĘ:

– Zamawiającym jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Grafitowej 18-30 w Mierzynie.
– W przedmiotowym postępowaniu przetargowym nie stosuje się przepisów Ustawy o zamówieniach publicznych.
– Oferta cenowa winna być sporządzona w formie kosztorysu ofertowego.
    

Do wykonania są następujące prace budowlane:

– wykonanie remontu sufitów balkonowych,
– wykonanie nowych warstw posadzek wraz z pełną hydroizolacją oraz montażem płytek i elementów obróbek blacharskich,
– konserwacja i malowanie balustrad lub w przypadku konieczności – wymiana barierek balustradowych,
– utylizacja odpadów


Oferta winna zawierać:
1.    nazwę firmy i jej krótką charakterystykę (zatrudnienie, doświadczenie), siedzibę, kontakt telefoniczny do osób, z którymi należy się kontaktować;
2.    cenę netto i brutto oraz wysokość i sposób zabezpieczenia w okresie gwarancji (dopuszczane zabezpieczenie to: zatrzymanie części wynagrodzenia, poręczenie bankowe, gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe, weksel);
3.    okres wykonania prac od momentu ich zlecenia (np. 6 miesięcy od podpisania umowy) z proponowanym harmonogramem prac;
4.    proponowaną gwarancję na materiał i robociznę;
5.    referencje (nie jest to obowiązkowe);
6.    wykaz wykonanych ostatnio prac dotyczących docieplenia z podaniem wartości realizowanych zleceń;
7.    kserokopię dokumentów rejestracyjnych (REGON, NIP);
8.    informację o ubezpieczeniu firmy od odpowiedzialności cywilnej ( dot. wysokości sumy ubezpieczenia i ubezpieczyciela);

Oferty należy składać do 9 sierpnia 2024 r. do godz. 16:00 w siedzibie administratora Wspólnoty: „Fino” Zarządzanie nieruchomościami s.c., ul. Pocztowa 30/10, Szczecin od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 16.00.
O wynikach przetargu każdy oferent zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie nie później niż 7 dni po jego rozstrzygnięciu.
Termin realizacji: wrzesień/październik 2024 r.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu i swobodnego wyboru Oferenta bez podawania przyczyny.


Monte Cassino 9 – zapytanie ofertowe

Category : Bez kategorii

Fino s.c działając jako administrator Wspólnoty Mieszkaniowej przy ulicy Monte Cassino 9 w Szczecinie prosi o złożenie kosztorysu ofertowego na wykonanie remontu i docieplenia elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Monte Cassino 9 wraz z pracami towarzyszącymi.

Ofertę proszę złożyć do 19 sierpnia 2024 r. (poniedziałek)

SPECYFIKACJA WARUNKÓW DOTYCZĄCYCH OFERTY CENOWEJ NA W/W INWESTYCJĘ:

– Zamawiającym jest Wspólnota Mieszkaniowa przy ulicy Monte Cassino 9 w Szczecinie.
– W przedmiotowym postępowaniu przetargowym nie stosuje się przepisów Ustawy o zamówieniach publicznych.
– Oferta cenowa winna być sporządzona w formie kosztorysu ofertowego.
– Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia nadzoru kierownika budowy i pokrycia kosztu tego nadzoru.

Podstawą do wykonania kosztorysu jest Projekt architektoniczno-budowlany z lipca 2024 r. ,,Remont i docieplenie elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz pracami towarzyszącymi”, wykonany przez mgr inż. arch. Katarzynę Kołodziejską oraz przedmiar (oryginał w całości do wglądu w siedzibie administratora Wspólnoty).

Do wykonania są następujące prace budowlane:

– remont budynku frontowego od strony ulicy (wg projektu i przedmiaru),
– docieplenie i remont budynku frontowego od strony podwórza (wg projektu i przedmiaru),
– remont balkonów budynku frontowego (2 oraz 3 piętro balkonów; pozostałe wyremontowane) wg projektu i przedmiaru,
– remont klatki schodowej frontowej (zakres nieobjęty projektem i przedmiarem),
– wykonanie izolacji poziomej budynku frontowego.

Zakres remontu klatki schodowej:

– ocieplenie prześwitu max. 5cm styropianu poniżej zdobień,
– płytki w prześwicie,
– restauracja zdobień (sztukateria),
– tynkowanie ścian zewnętrznym tynkiem odpornym na ścieranie,
– budowa szachtu teletechnicznego z peszlami (szacht pionowy i poziomy do każdego z mieszkań na piętrze)
– wymiana wykładziny pcv (część nosków wykładzinowych jest nowych)
– wymiana drzwi do piwnicy oraz strychu
– uzupełnienie tralek i cokolików w ramach potrzeb + malowanie całości tralek i cokolików
– wymiana oświetlenia na lampy z czujnikiem ruchu

Oferta winna zawierać:
1.    nazwę firmy i jej krótką charakterystykę (zatrudnienie, doświadczenie), siedzibę, kontakt telefoniczny do osób, z którymi należy się kontaktować;
2.    cenę netto i brutto oraz wysokość i sposób zabezpieczenia w okresie gwarancji (dopuszczane zabezpieczenie to: zatrzymanie części wynagrodzenia, poręczenie bankowe, gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe, weksel);
3.    okres wykonania prac od momentu ich zlecenia (np. 6 miesięcy od podpisania umowy) z proponowanym harmonogramem prac;
4.    proponowaną gwarancję na materiał i robociznę;
5.    referencje (nie jest to obowiązkowe);
6.    wykaz wykonanych ostatnio prac dotyczących docieplenia z podaniem wartości realizowanych zleceń;
7.    kserokopię dokumentów rejestracyjnych (REGON, NIP);
8.    informację o ubezpieczeniu firmy od odpowiedzialności cywilnej ( dot. wysokości sumy ubezpieczenia i ubezpieczyciela);

Oferty należy składać do 19 sierpnia 2024 r. do godz. 16:00 w siedzibie administratora Wspólnoty:

„Fino” Zarządzanie nieruchomościami s.c.,

ul. Pocztowa

30/10, Szczecin

od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 – 16.00.


O wynikach przetargu każdy oferent zostanie powiadomiony pisemnie lub telefonicznie nie później niż 7 dni po jego rozstrzygnięciu.
Termin realizacji: przełom roku 2024/2025

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przetargu i swobodnego wyboru Oferenta bez podawania przyczyny.

Dodatkowe informacje w siedzibie naszego biura, Dział Techniczny.